Extra large real madrid logo

Comunicado Oficial

Real Madrid har sluppet en pressemelding vedrørende kveldens tragiske nyhet fra Luis Enrique.

Denne våren kom først nyheten om at Luis Enrique ble borte fra det spanske landslaget for en viss periode, før nyheten om at den tidligere Barcelona-treneren trakk seg som spansk landslagssjef i juni. Dette skulle handle om en personlig sak, og ingen medier spekulerte mer rundt dette. Siden har den tidligere Real Madrid-spilleren vært borte fra medie-bildet i Spania, før han la ut en melding på sin personlige Twitter-melding i kveld.

Vår 9 år gamle datter, Xana, døde i ettermiddag etter å ha kjempet mot sarkomer (en kreft-type) igjennom fem intense måneder.

Vi vil takke for alle støtte og kjærlighet igjennom disse månedene, og vi setter pris på diskresjonen og forståelsen.

Vi vil også takke personalet ved Sant Joan de Deu og Sant Pou-sykehusene for deres dedikasjon, vi vil takke alle legene, sykepleierne og alle frivillige. Vi vil spesielt takke det Palliativ-teamet ved Sant Joan de Deu-sykehuset

Vi kommer til å savne deg utrolig mye, men vi kommer til å huske deg hver dag i vårt liv, med håpet om at vi møtes igjen en gang i fremtiden. Du kommer til å være stjernen som leder familien vår.

Hvil i fred, lille Xana.

Real Madrid har naturligvis sluppet en pressemelding for å vise sin støtte til Luis Enrique og hans familie.

Real Madrid C. F.  føler med smerten til Luis Enrique og hans familie for bortgangen til hans datter, og ønsker å utvise sin ytterste støtte i denne vanskelige stunden.

Hvil i fred, Xana.

Pmn6